Geen product in de winkelwagen


 Voor 16u besteld,
dag nadien op de post.

Gratis verzending vanaf 35 euro.

Producten en diensten

 

- hebben jullie een fysieke winkel?

 

Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel waar we je kunnen ontvangen.

Wel vind je bij onze producten een zeer gedetailleerde product beschrijving en verschillende foto’s. Zo kan je alle specificaties goed controleren en ontdekken hoe het product eruitziet.

Heb je nog bijkomende vragen over onze producten? Aarzel dan zeker niet om persoonlijk contact op te nemen.

 

- Wanner is mijn product weer op voorraad?.

 

Wij sturen je een e-mailtje als het product terug op voorraad is.

Laat je naam en email achter bij het gekozen product.

 

- Kan ik online een cadeaubon kopen?

 

ja, je kan een cadeaubon kopen.

° Je kan deze vinden onder Cadeaubonnen. 

° Je kiest het bedrag van je bon.

° Je doet deze in je mandje.

° Je kan nog bij beschrijving een naam noteren of een beschrijving die je op de bon wil.

° Je krijgt de bon thuis gestuurd met een code die je dan eenmalig kan gebruiken.

° Je kan de code invullen bij Kortingsbonnen.

 

Gebruiken jullie ecologische materialen?

Ja, wij houden zeker rekening met het milieu.

Hoewel we weten dat sommige van onze materialen niet 100 % recycleerbaar zijn, streven we ernaar zoveel mogelijk duurzame materialen te gebruiken.

 

 

Levering en retour 

 

Is mijn levering gratis?

 

De levering is gratis vanaf 50 euro. Wij kunnen dit jammer genoeg niet doen onder de 50 euro omdat wij een klein bedrijf zijn die nog moet groeien en deze kost moeilijk kan dragen op een kleine bestelling,

wij streven naar de toekomst toe om dit wel te kunnen doen voor jullie.

 

Kan ik mijn bestelling terug sturen? 

 

Ja het retouradres is:

Mindful Gifts

Pieter Pauwel Rubensplein 15

8500 Kortrijk

steek de producten terug in de verpakking en kleef het label op de verpakking om je bestelling terug te sturen.

Dit is niet gratis.

Zie meer info bij levering en retourneren

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

 

Ja, zolang je bestelling nog niet verzonden is, kan je deze nog annuleren of wijzigen.

Neem contact op met ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Als jouw bestelling al is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren.

Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd of je kan de bestelling ook aannemen en terugsturen. 

 

Hoe bestel ik bij jullie?

 

Een bestelling doen is simpel en zo gebeurd.

1. ga naar onze shop en zoek een product dat jij wil bestellen.

2. geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en voeg toe aan je winkelmandje.

3. ga naar je winkelmandje, wil je nog een mededeling doen dan is er een vakje vootrehouden. Voor bijvoorbeeld u verpakking en cadeautjes.

4 kies je favoriete betaalmogelijkheid en reken af.

Je ontvangt een bevestigingsmail met je betalingsbewijs en een link om je bestelling te volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

 

nee, dit is niet mogelijk

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling thuis?

Voor 16u besteld, dag erna op de post. Dan is het aan de post om onze pakjes te bezorgen. 

Als je in het weekend besteld dan gaat het de maandag op de post.

 

Bestellingen 

 

Help! Mijn product is stuk. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Is je product beschadigd of kapot bij jou geleverd? Dat vinden we natuurlijk heel vervelend.

1. Neem foto’s van het beschadigde product en van de verpakking.

2. Stuur een mailtje met jouw ordernummer en beschrijving van de beschadigde artikelen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Voeg ook de foto’s aan dit mailtje toe.

3. Wij nemen contact met je op om dit af te handelen.

4. Stuur je product niet gewoon retour indien het beschadigd is. We kunnen dan niet meer controleren waar het is misgelopen. 

 

Betalingen

 

Hoe kan ik betalen?.

 

1. Ga naar onze shop en zoek het product dat jij wil bestellen.

2. Geef aan hoeveel keer je het product wil bestellen en klik op de knop [toevoegen aan winkelmandje].

3. Ga naar je winkelmandje en klik op [afrekenen/betalen].

4. Kies je favoriete betaalmethode, volg de stappen en reken af. •

Is mijn betaling/bestelling gelukt? Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Dan is je betaling gelukt en hebben wij je bestelling ontvangen. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst of de betaling wel is doorgegaan en probeer eventueel opnieuw. I

s de betaling wel doorgegaan maar heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan contact op via ons contactformulier of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . •

 

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?.

 

Je kan bij ons betalen met:

- Bancontact

- visa en mastercard

- paypal

- klarna afterpay

 

Wil je betaling niet lukken? Neem dan gerust contact op.

 

Kortingen 

 

Geven jullie ook kortingen? Kan ik een korting krijgen?

 

Ja, natuurlijk geven wij ook af en toe kortingen en promoties.

Alleen zeggen we niet op voorhand wanneer. Wanneer we een promotie hebben, kan je die terugvinden op onze startpagina.

En ook in onze shop zal je dit bij het product vermeld zien staan. Wil je altijd als eerste op de hoogte zijn van kortingscodes en promoties?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. ( deze is te vinden onderaan de startpagina )

 

 Kan ik een product dat ik met promotie heb gekocht nog terugsturen?

 

Ja, ook producten die je met promotie kocht, kan je nog terugsturen. Hiervoor gelden dezelfde regels als voor producten zonder promotie.

 

 

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem snel contact op via contactformulier of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We antwoorden binnen de  2 werkdagen.

 

Veel liefs Mindful Gifts

 

 

 

 

 

 

FAQ